8 Kasım 2008 Cumartesi

Korkarım izle

Korkarım Şarkı Sözleri


Gençliğimi kimse bilmez
Sakallarımdan çocuk kokusu
Ağzımdan ayışığı fışkırır benim
Ceketimi yağmurlara astığımdan beri
Tehlikeli şiir okur
Dünyaya sataşırım

Güzüm baharlara
Yüzüm yağmurlara
Hüznüm dağlara küs
Gözüm sabahlara
Ömrüm topraklara
Hüznüm dağlara küs

Geceden karanlık sebebim
Geceden mülteci kederim
Korkarım dönmez yüreğim
Korkarım güzelim korkarım
Beni vuracaklar
Beni bulacaklar
Beni yoracaklar yar

Beni tutacaklar
Beni yakacaklar
Bana kıyacaklar yar
Sorulur karanlık sebebim
Vurulur mülteci kederim
Korkarım dönmez yüreğim
Korkarım güzelim korkarım

Kaynak: Ahmet Kaya
Yöre: -

Notasi: Korkarim



Söyleyen : Ahmet Kaya


Korkarım dinle


Ahmet Kaya tarafından dinlediğimiz Korkarım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Korkarım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ahmet Kaya klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: