8 Kasım 2008 Cumartesi

Geceler izle

Geceler Şarkı Sözleri


Geceler


Geceleri seninle yaşamaya alışmış olan bu beden
Gecelere sensiz nasıl dayansın
Geceler uzun sensiz saat geçmiyor
Gecelere dayanmak birer işkence olmuş

Bedenim sensiz geceler ise soguk
Yaşamak anlamsız gözlerimse yaşlı
Geceler uzun sensiz sabah olmuyor
Sensiz geceler hiç bir zevk vermiyor
Yıldızlar bile eskisi gibi parlamıyor
Esen rüzgar bile bana seni hatırlatıyor
Nereye baksam hep seni görüyorum
Hatıralarını susturamıyorum
Kendimi avutacak bişeeyler arıyorum
Hatıralarını susturamıyorum
Seni unutturacak bişey bulamuyorum
Sadece bu bedeni avutuyorum
İçki şişelerine sen diye sarılıyorum
Seni unutturacak diye bekliyorum
Sensizligimi perişanlıgımla öldürüyorum
Senin eserindir diyerek esip geçiyorum

Bir gün gelip geçecek
Sensizligi içimden söküp ataagım
Askı seninle yaşamadı bu beden
Varlıgına alıştıgı gibi yoklugunada alışır elbett

Söz:aysel altun
Müzik:qsırha


Söyleyen : Ceza


Geceler dinle


Ceza tarafından dinlediğimiz Geceler video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Geceler isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ceza klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: