10 Kasım 2008 Pazartesi

Üfle Güneşi Sönsün izle

Üfle Güneşi Sönsün Şarkı Sözleri


Verse 1

Ben girdaplara kapilan o gemideki yolcuyum. kustum her
Dalganin tokadina suçtum . pusuyu kurdu dostun, firtina
Kopsun, donan dudaklara bir dem rom dolsun, beni buldun
Azrail yap görevin fiil olsun. tek kursun bitirebilse gari
Bu hayati bari bin kursun atin da gönlüm doysun ahali
Sagopa iskelet diyarinda etten bekçi, çekice sapladim
Kasedimi, çöpe bugün attim kalbimi alinabilitesine göre
Degisir kirilanin ayni hangimizinki marijuana marsi? sago
Yasli

[Nakarat]

Üfle günesi sönsün .kalbim karakisin ayazina dönsün

Azrailim öpsün . tek dönümsün ömrüm

Verse 2

Buhran dolu bitirim esen o karayel rüzgarina kolumu
Salladim, hareketi çaktim, karakedi gördüm yaktim mumu ve
De baktim. tahlile giden her bakisima reçete yazsa da
Doktorumun kompleksleri nedeni derim çatarim gözleri
Sobeledim herkesi, simdi görelim kimin en kalin ensesi
Sago rapin en kalin ansiklopedisi, geçmeden yedisi
Taslanir musallahin incisi, zencisi makbul görülesi her
Rapi beyaza boyarim, meleze çalarim yüzleri, aldim yasami
Yanima kutu kolacasina üç dikiste dibe vurdum
Depozitosunu tanrima ödüyorum





Söyleyen : Sagopa Kajmer


Üfle Güneşi Sönsün dinle


Sagopa Kajmer tarafından dinlediğimiz Üfle Güneşi Sönsün video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Üfle Güneşi Sönsün isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sagopa Kajmer klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: