11 Kasım 2008 Salı

Al Beni Sevecenliğine izle

Al Beni Sevecenliğine Şarkı Sözleri


Ben sevdayım, al beni sevecenliğine
Ben gülüm, dallarına aşıla beni
Çocuğum ben, göğsünde büyüt
Umudum ben, düşüncende geliştir

Acıyım, gerçeği ararsan bende
İnancım, coşkuyu yaşarsan bende

Ben sevdayım, al beni sevecenliğine
Ben gülüm, dallarına aşıla beni
Çocuğum ben, göğsünde büyüt
Umudum ben, düşüncende geliştir

Acıyım, gerçeği ararsan bende
İnancım, coşkuyu yaşarsan bende



Söyleyen : Ezginin Günlüğü


Al Beni Sevecenliğine dinle


Ezginin Günlüğü tarafından dinlediğimiz Al Beni Sevecenliğine video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Al Beni Sevecenliğine isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ezginin Günlüğü klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: