2 Kasım 2008 Pazar

Demedim Mi Haydar izle

Demedim Mi Haydar Şarkı Sözleri


Biz dağlarda keklik idik
Şimdi bu çöplükte karga olduk
Bizimde boyumuzu aştı bu şehir
Yerlere serildik madara olduk

Demedimmi haydar demedimmi sana
Bu istanbul yutar adamı
Demedimmi haydar demedimmi sana
Bu şerefsiz geceler satar adamı

Biz umutlar yolcusuyduk
Rakı sofrasında bir meze olduk
Bizimde harcımız değildi sevmek
Yosmalar içinde kepaze olduk

Demedimmi haydar demedimmi sana
Bu istanbul yutar adamı
Demedimmi haydar demedimmi sana
Bu şerefsiz geceler satar adamı

Söyleyen : Ahmet Kaya


Demedim Mi Haydar dinle


Ahmet Kaya tarafından dinlediğimiz Demedim Mi Haydar video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Demedim Mi Haydar isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ahmet Kaya klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: