2 Kasım 2008 Pazar

Asi ve Mavi izle

Asi ve Mavi Şarkı Sözleri


Bugun kederliyim, beterim bugun
Sesime ses degse ciglik oluyor
Usuyor toprak, taslar usuyor
Vuslatı yakin eden yollar usuyor

Yumma gozlerini, uyuma bugun
Butun golgeler aksam oluyor
Usuyor yaprak, dallar usuyor
Savrulup yirtilan ruzgar usuyor

Oysa ben senden neler neler isterdim
Senli sevdalarda dogmak isterdim
Sabahlar isterdim, asi ve mavi
Buyusun isterdim isigin rengi

Ama gel gör ki kotuyum bugun
Sesime ses degse ciglik oluyor
Usuyor toprak, taslar usuyor
Vuslati yakin eden yollar usuyor

Yumma gozlerini, uyuma bugun
Butun golgeler aksam oluyor
Usuyor yaprak, dallar usuyor
Icimde kis gibi bir mevsim usuyor

Oysa ben senden neler neler isterdim
Senli sevdalarda dogmak isterdim
Sabahlar isterdim, asi ve mavi
Buyusun isterdim isigin rengi

Söyleyen : Onur Akın


Asi ve Mavi dinle


Onur Akın tarafından dinlediğimiz Asi ve Mavi video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Asi ve Mavi isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Onur Akın klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: