11 Kasım 2008 Salı

Yıllar izle

Yıllar Şarkı Sözleri


Her gelip geçişte her tükenişte
Gönlüme bin yara açtınız yıllar
Her akşam oluşta gün batışında
Sessizce bırakıp gittiniz yıllar

Of yıllar of yıllar
Beni bir kenara attınız yıllar
Of yıllar of yıllar
Beni bir kenara attınız yıllar

Kiminiz gözümden uykularımı
Kiminiz kalbimden duygularımı
Kiminiz bugünden yarınlarımı
Çalıp da maziye sattınız yıllar
Beni bir kenara attınız yıllar

Kör düğüm ettiniz umutlarımı
Tuttuğum dalları kırdınız yıllar
Birazcık huzurlu mutlu etmeden
Beni bir kenara attınız yıllar

Of yıllar of yıllar
Beni bir kenara attınız yıllar
Of yıllar of yıllar
Sessizce bırakıp gittiniz yıllar

Kiminiz gözümden uykularımı
Kiminiz kalbimden duygularımı
Kiminiz bugünden yarınlarımı
Çalıp da maziye sattınız yıllar
Sessizce bırakıp gittiniz yıllar



Söyleyen : Sibel Can


Yıllar dinle


Sibel Can tarafından dinlediğimiz Yıllar video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yıllar isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sibel Can klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: