11 Kasım 2008 Salı

Yağmur izle

Yağmur Şarkı Sözleri


Yagmurlu bır gecede senı kaybettım
Benı terkettın hayatımı mahvettın
Bunca guzel anıları kırlettın
Ezdın gectın benı hıc dusunmedın

Unutma sakın hayat bır bumerang A benzer
Verdıgın acılar bırgun gerı doner
Sampanyalar lımuzınler lux oteller
Beraber gecırdıgımız uykusuz geceler

Gozlerıme bakarak verdıgın sozler
Nerdeler hanı nerde nerdeler
4 duvar arasında delırıyorum
Neredesın yagmur senı beklıyorum

Yagmurun sesıne bak
Aska davet edıyor
Yagmurun sesıne bak
Senı benden calıyor

Hatırlarım ben eskı zamanları
Yagmurlu gecelerde sıkı sıkı sarılmanı
Beraber oturduk somıne basında
Gulusup eglendık hayal yarısında

Sen yoksun fakat su an yanımda
Mazımı denır yoksa anılar adına
Kurcalayan tek sey var benım aklımda
Unutamadım en guzel gundu hayatımda

Sen sen yınede sen
Olanları unutup bana gerı donsen
Genclık macerası tadına doyum olmaz
Gecsede seneler anılar unutulmaz

Yagmurun sesıne bak
Aska davet edıyor
Yagmurun sesıne bak
Senı benden calıyor

Come baby come to me
Ben senı sevdım delıler gıbı
Batsın bu dunya bıtsın bu ruya
Gozlerımı acınca olsaydın karsımda

Bam bam dama vuran her damla
Yagmurun sesıyle uyanan adam
Kabus kerım karakandan
Askı sevgıyı sende tadan

Mercy mercy canım mercy
Askımız bumuydu kul oldu hepsı

Ne oldu bıze boyle soyle bana canım
Cok seyler duydum ama sana hep ınandım
Takmadım kafama benımsın sandım
Yanıldım yandım sımdı cok pısmanım

Sen ve ben el ele goz goze
Bın kere gezmıstık bu caddelerde
Askımız bıttı ogunler gıttı
Aynı senın gıbı donmıyecekler gerı

Sımdı ıcımı yakan ateslerı goruyormusun
Neredesın yagmur senı beklıyorum..


Söyleyen : Karakan


Yağmur dinle


Karakan tarafından dinlediğimiz Yağmur video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yağmur isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Karakan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: