1 Kasım 2008 Cumartesi

Vurmayın izle

Vurmayın Şarkı Sözleri


Çilemisin, dertmi, gammı, kedermi
Üzerime doğru gelip durmayın
Alınyazısımı, kadermisiniz
Beni yerden yere vurup durmayın

Hangi yana kaçsam peşimdesiniz
Bir bütün olmuşuz içimdesiniz
Suçum nedir benim ne istersiniz
Beni yerden yere vurup durmayın

Gece, gündüz bana ah çektirdiniz
Beni bir günahkar kul ettirdiniz
Kendinize köle, esir ettiniz
Beni yerden yere vurup durmayın

Hangi yana kaçsam peşimdesiniz
Bir bütün olmuşuz içimdesiniz
Suçum nedir benim ne istersiniz
Beni yerden yere vurup durmayın


Söyleyen : Emrah


Vurmayın dinle


Emrah tarafından dinlediğimiz Vurmayın video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Vurmayın isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Emrah klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: