11 Kasım 2008 Salı

Tahtalara Vur izle

Tahtalara Vur Şarkı Sözleri


HİÇ HEVESİM YOKRU
ÜMİTSİZDİM NİYETSİZDİM
SON GÜNLER HASAT İŞLER KESAT
SEBEPSİZDİM

KAPILARIM KAPALI
ASKERLİĞİ YAPALI
KAFA KARIŞIK BULANIK
İSTANBULA GELELİ

GEL DE İNANMA

ALLAH KORUSUN
NAZARLARDAN KAZALARDAN BELALARDAN

TAHTALARA VUR
DAĞLARA TAŞLARA
YANARSA YANSIN
DÜNYA AŞKTAN

GÜN SIRADAN DOĞDU
SAAT BEŞTE OLAN OLDU
BİR KARA ELMASIN
GÖZLERİNDE AY TUTULDU

BEN HİÇ BÖYLE OLMADIM
BENİ BİLDİM BİLELİ
DAHA HİÇ UYUMADIM
SENİ SEVDİM SEVELİ

GEL DE İNANMA

ALLAH KORUSUN
NAZARLARDAN KAZALARDAN BELALARDAN

TAHTALARA VUR
DAĞLARA TAŞLARA
YANARSA YANSIN DÜNYA AŞKTAN


Söyleyen : Burak Kut


Tahtalara Vur dinle


Burak Kut tarafından dinlediğimiz Tahtalara Vur video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Tahtalara Vur isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Burak Kut klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: