11 Kasım 2008 Salı

Sor izle

Sor Şarkı Sözleri


Hiç bir şarkı layık değil
Hiç bir söz anlatır değil
Dünya yansa mümkün değil
Bu aşkın son sözü yokki
Biter deme sonu yokki
Senden kalan senin olan benim değil yalan yalan yalan
Dün geç kaldık bugün erken
Gençlik elden gitti oldu ziyan
Sor gecelerden zor
Sor gündüzlerden zor
Sor kime istersen öğrenemezsin
Sor yaşadığımdan
Sor rüyalarımdan
Sor bilenlerden sor anlatamazlar
Sana olan aşkımı canım
Sana olan hayrınlığımı
Düşünemezsin nasıl sevdim çok beterim
Başıma bela güzelliğin kaçınamamki elindeyim
Düşünemezsin nasıl sevdim herşeyden çok
Aşktan öte bir yerlerde
Buluştuk senle elele
Mutlu yada mutsuz boşver
Hayat böyle geçer gider
Senin aşkın bana yeter
Kim anlarki halimizden
Sevgi saygı hiç gitmesin bizden
Gözümüzden gönlümüzden
Birtek huzur geçsin aramızdan
Sor gecelerden zor
Sor gündüzlerden zor
Sor kime istersen öğrenemezsin
Sor yaşadığından
Sor rüyalarımdan
Sor bilenlerden sor anlatamazlar
Sana olan aşkımı canım
Sana olan hayranlığımı
Düşünemezsin nasıl sevdim çok beterim
Başıma bela güzelliğin
Kaçınamamki elindeyim
Düşünemezsin nasıl sevdim herşeyden çok


Söyleyen : Yıldız Tilbe


Sor dinle


Yıldız Tilbe tarafından dinlediğimiz Sor video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sor isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yıldız Tilbe klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: