9 Kasım 2008 Pazar

Sevmenin Zamanı Yok izle

Sevmenin Zamanı Yok Şarkı Sözleri


Gönül istiyor ki, sevip sevilirken
Bir mucize olsa, zaman dursa

Zamanı yok, zamanı yok aşk bir meçhul zamanı yok
Büyük söz söylemiş dilim sevmenin zamanı yok
Usul usul, sessiz sessiz
Aşktır bizi mutlu eden

Ne sen gördün, ne ben gördüm
Habersizce gelivermiş
Ne sen duydun, ne ben duydum
Gönlümüze girivermiş

Herkesin dilinde aşk denilen meçhul
Bizi kollarına alıvermiş
Kadere bak, kadere bak çok çektirdi ikimize
Simdi özür diler gibi sevin dedi gönlümüze

Ne sen çağırdın ne ben
Ne sen anladın ne ben
Usul usul, sessiz sessiz
Aşktır bizi mutlu eden

Şu kısacık ömrümüzü, nesi vaki aşk olmazsa
Ne olurdu şu dünyayı ayrılıklar soldurmasa


Söyleyen : Orhan Gencebay


Sevmenin Zamanı Yok dinle


Orhan Gencebay tarafından dinlediğimiz Sevmenin Zamanı Yok video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sevmenin Zamanı Yok isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Orhan Gencebay klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: