28 Kasım 2008 Cuma

Sevgiliye izle

Sevgiliye Şarkı Sözleri


Bir gün gelir her yer sen olur
Bilirim ki beni özlemişsindir o an
Öyle kuvvetli isterim ki seni
Yok olur engeller var olur zaman ve mekan

Bir gün gelirde benim olursan
İşte o zaman var olurum ben
Kavuşur ruhum öbür yarısına
İşte o zaman başlarım yaşamaya

Bir an gelir her yer sen olur
Bilirim ki beni özlemişsindir o an
Öyle kuvvetli isterim ki seni
Yok olur ayıplar var olur arzulanan

Bir gün gelirde benim olursan
İşte o zaman var olurum ben
Kavuşur ruhum öbür yarısına
İşte o zaman başlarım yaşamaya yaşamaya



Söyleyen : Aşkın Nur Yengi


Sevgiliye dinle


Aşkın Nur Yengi tarafından dinlediğimiz Sevgiliye video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sevgiliye isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Aşkın Nur Yengi klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: