9 Kasım 2008 Pazar

Sevdim Seni izle

Sevdim Seni Şarkı Sözleri


Seni gördüğüm anda
Düştüm senin sevdana
Nerden çıktın karşıma
Sevdim seni çok sevdim

Hayat yalnız yaşanmaz
Senden ayrı durulmaz
Senin gibi bulunmaz
Sevdim seni çok sevdim
Sevdim seni çok sevdim

Artık senden kopamam
Gözlerimden atmam
Başkasına bakamam
Sevdim seni çok sevdim
Sevdim seni çok sevdim

Oooooh, ooooooh, ooooooh
Sevdim seni çok sevdim
Sevdim seni çok sevdim

Bir görünüp kayboldun
Yüreğime dert oldun
İlk sevdiğim sen oldun
Sevdim seni çok sevdim

Hayat sensiz yaşanmaz
Senden ayrı durulmaz
Senin gibi bulunmaz
Sevdim seni çok sevdim
Sevdim seni çok sevdim

Artık senden kopamam
Gözlerimden atamam
Başkasına bakamam
Sevdim seni çok sevdim
Sevdim seni çok sevdim

Oooooh, ooooooh, ooooooh
Sevdim seni çok sevdim
Sevdim seni çok sevdim

Oooooh, ooooooh, ooooooh
Sevdim seni çok sevdim
Sevdim seni çok sevdim



Söyleyen : Mahsun Kırmızıgül


Sevdim Seni dinle


Mahsun Kırmızıgül tarafından dinlediğimiz Sevdim Seni video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sevdim Seni isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Mahsun Kırmızıgül klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: