7 Kasım 2008 Cuma

Sensiz Kutladım izle

Sensiz Kutladım Şarkı Sözleri


Yokluğun öyle zor geldiki bana
Seni görmeyince inan ağladım
Sanki öksüz kalmış bir çocuk gibi
Bu doğum günümü sensiz kutladım

Sevdiğim bu günü bilir diyordum
Unutmaz mutlaka gelir diyordum
Beraber olmayı çok istiyordum
Bu doğum günümü sensiz kutladım

Mazide kalmıştı tatlı gülüşün
Mazide kalmıştı sıcak öpüşün
O anki halini şöyle bir düşün
Bu doğum günümü sensiz kutladım

Sevdiğim bu günü bilir diyordum
Unutmaz mutlaka gelir diyordum
Beraber olmayı çok istiyordum
Bu doğumö günümü sensiz kutladım


Söyleyen : Cengiz Kurtoğlu


Sensiz Kutladım dinle


Cengiz Kurtoğlu tarafından dinlediğimiz Sensiz Kutladım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sensiz Kutladım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Cengiz Kurtoğlu klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: