26 Kasım 2008 Çarşamba

Seni Seviyorum izle

Seni Seviyorum Şarkı Sözleri


Bilmiyorum kaç yıl oldu, sen gideli buralardan ) 2

Sanma unuttum sanma mutluyum, inan h�l� seviyorum
Sanma unuttum sanma mutluyum, deli gibi seviyorum

Dön sevgilim dön, dön ne olur ) 2
Bekliyorum bekleyeceğim )

Sevemiyorum istemiyorum, senin yerine hiç kimseyi
Sevemiyorum istemiyorum, senden sonra hiç kimseyi

Bilmiyorum neredesin, hangi yaban ellerdesin ) 2

Aylar geçsede yıllar geçsede, ölmeyecek bende sevgin ) 2

Dön sevgilim dön, dön ne olur ) 2
Bekliyorum bekleyeceğim )

Sevemiyorum istemiyorum, senin yerine hiç kimseyi
Sevemiyorum istemiyorum, senden sonra hiç kimseyi



Söyleyen : Muazzez Ersoy


Seni Seviyorum dinle


Muazzez Ersoy tarafından dinlediğimiz Seni Seviyorum video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Seni Seviyorum isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Muazzez Ersoy klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: