9 Kasım 2008 Pazar

Seni O Sanmıştım izle

Seni O Sanmıştım Şarkı Sözleri


Hep istemiştim başımı omzuna yaslayacağım sevgili
Ona ağlayıp onunla gülmek onunla doyup ona acıkıp
Ona susayıp onunla bakmak onunla duymak
Her yere gitmek her şeyi öğrenmek
Aşka doymadan mutsuz olmadan
Beraber yaşayıp beraber ölmek istemiştim

Seni o sanmıştım ne kadarda gençtim
Masum ve güzeldim şimdi çok yalnızım
Seni o sanmıştım seni o sanmıştım ne kadar yanıldım
Masum ve güzeldim şimdi çok yalnızım

Ellerin vardı dokunman için yandığım
Gözlerin vardı bakmak için delirdiğim
Önce farklıydık aşkla bağlıydık sevişirken ağlardık
Sevgin vardı vermediğin şevkatin vardı gizlediğin
Yatağın vardı uyumak için

Seni o sanmıştım ne kadarda gençtim
Masum ve güzeldim şimdi çok yalnızım yalnızım yalnızım
Seni o sanmıştım ne kadar yanıldım
Senelerim gitti şimdi çok yalnızım

Seni o sanmıştım seni o sanmıştım ne kadarda gençtim
Masum ve güzeldim şimdi çok yalnızım
Seni o sanmıştım ne kadar yanıldım
Masum ve güzeldim şimdi çok yalnızım


Söyleyen : Yıldız Tilbe


Seni O Sanmıştım dinle


Yıldız Tilbe tarafından dinlediğimiz Seni O Sanmıştım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Seni O Sanmıştım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yıldız Tilbe klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: