8 Kasım 2008 Cumartesi

Seni Arıyorum izle

Seni Arıyorum Şarkı Sözleri


Bugün bir gariplik var ki üstümde
Seni arıyorum
İnsan insana muhtaç bende sevgine
Sensiz yaşıyorum

Unutmadım unutamam
Seninle kahredip giden sevgimizi
Bugün öyle garip öyle mahzunum ki
Sana ağlıyorum

Neredesin şimdi nerde
Her birimiz ayrı başka yerde
Her şey senle başlar biter
Hem dündesin hem bugünde

Geceler gündüzden daha acımasız
Dayanamıyorum
Senin yokluğunu şu garip gönlüme
Anlatamıyorum

Karıştırdım
Gerçekleri hayalleri nefretleri sevgileri
Seninle bu aşkı yaşadığımıza
İnanamıyorum



Söyleyen : Orhan Gencebay


Seni Arıyorum dinle


Orhan Gencebay tarafından dinlediğimiz Seni Arıyorum video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Seni Arıyorum isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Orhan Gencebay klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: