6 Kasım 2008 Perşembe

Sana Uzandım izle

Sana Uzandım Şarkı Sözleri


Bu sabah sensiz açtım ellerimi
Kara bir bulutun orda sen vardın
Uyan uykudan uyanda gel yanıma
Getir Allahım...

Soramam seni hazan gülüm nerede
Yaradan onu ayırdı cennetine
Seni beklerdim gurbet elde bile
Neden Allahım...

Sana uzandım yine varamadım
Veren Allah aldıda doyamadım
Seni göğsüme sarıpta uyamadım
Neden Allahım...

Birini aldın beni ne bıraktın
Bu can onsuz yaşar mı sandın
Yağmur oldum kapına dayandım
Götür Allahım...



Söyleyen : Serdar Ortaç


Sana Uzandım dinle


Serdar Ortaç tarafından dinlediğimiz Sana Uzandım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sana Uzandım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Serdar Ortaç klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: