3 Kasım 2008 Pazartesi

Rapstar izle

Rapstar Şarkı Sözleri


Hala meclisim ala ben bulamıyorum hiç mana
Ala olan bu raptir bu duyduğun rap de tekdir
Anlamadıysan yuh sana bu sesle bence git ve top sektir
Mecazi anlamlar kötektir namı değer ben ceza

Türk lokumundan yermisin bu rapstarın derbisi
Ve de hiç kan akıtmaz mermisi
Beni görebilecekmisin abisi
Herkes piyasada bir ben eksik bir popstardanda neyim eksik
Sizi bilmem bence fazlam akıldır
Haydi kalk da bak lan nerede kaldı bak nam
Şöhret ve şan dersi olmaz
Sıra herkese gelecek gibi önce mikrofonu tutmayı öğrenmeli
Bunu bilmeli
Herkes birşey zannetmeli seni
Beni deli gibi görebilir ama yenemezsin
Bana geri dönebilir ama gidemezsin
Ben pabuç bırakmam eğer ben bir rapstarsam
Limuzin bol para süpermodeller hem popüler hem sansasyonel
Bence boşta kalsın hımm
İyiki bir popstar olmadın birdenbire kendini bozacaktın
İçki sınırsız etmiş arsız
Bunu ben bilemem sen bulacaksın
Her biri birbiri ardına hırgür vırvır
Hergün dayanamadım eskiden erkekmiş tanıyamadım
Siz bize getirin biz karalayalım
Dikkat et bu rapin faslı mikrop kapma dilim paslı
Bu patlak clublar beni kastı bu
Çatlak seslere suikastti bu
Benim üstüme gelmeyin artık yeni bilim olacak hiphop
Bunu görmezden geleceksen eksenin etrafında dön sen
Dengen bozulur sersem
Yere serilecek her flowunuz aynen yengen
Televizyon dizi karakterlerimi adam edecek bizleri
Roketle atmadılar beni doğuştan bir yıldızdım basamakları
Tek tek çıktım
Umrumda değilki star olmak basın bak bu yeni basım yeni
Bir nazım becerebilen
Çok yok çok detone ve çok fazla cover var
Sorsan işi bilen onlar anırmakla rap yada rock olmaz hee
Yapılan hatalara hep bir ört-bas en korktuğumdu benim
O üç faz ve tek pasla yenebilen bir cambazdım
Her yalana bak bu gönül inanmaz

Nakarat

Hala meclisim ala ben bulamıyorum hiç mana
Ala olan bu raptir bu duyduğun rap de tekdir
Anlamadıysan yuh sana bu sesle bence git ve top sektir
Mecazi anlamlar kötektir namı değer ben ceza

(Www.hayaller.org)


Söyleyen : Ceza


Rapstar dinle


Ceza tarafından dinlediğimiz Rapstar video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Rapstar isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ceza klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: