24 Kasım 2008 Pazartesi

O Benim izle

O Benim Şarkı Sözleri


Seni kaybetmekten neden korkmayayım
Neden sen dururken dertleri sarayım

İste şu dünyayı, zamanı durdurayım
Nerede kal dersen hep orada kalayım
Gönlünde mutluluk yüzündeki tebessüm
Olayım, olayım gönlünde mutluluk olayım
Bazen aç bazen tok ömür tatmadık mı
Bu aşkı beraber biz yaratmadık mı

Her kalp atışında heyecan duyuyorsan
Beni de seven var diye inanıyorsun
Her zaman bu aşkta kaderi arıyorsan
O benim, o benim kaderin sevenin o benim

İşte şu dünyayı, zamanı durdurayım
Nerede kal dersen hep orada kalayım
Gönlünde mutluluk yüzündeki tebessüm
Olayım, olayım gönlünde mutluluk olayım



Söyleyen : Orhan Gencebay


O Benim dinle


Orhan Gencebay tarafından dinlediğimiz O Benim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





O Benim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Orhan Gencebay klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: