12 Kasım 2008 Çarşamba

Nerden Bileceksiniz izle

Nerden Bileceksiniz Şarkı Sözleri


Üstüm başım toz içinde
Önüm arkam pus içinde
Sakallarım pas içinde
Siz benim nasıl yandığımı

Nerden bileceksiniz
Bir fidandım derildim
Fırtınaydım duruldum
Yoruldum cok yoruldum

Siz benim neler çektiğimi
Nerden bileceksiniz
Taş duvarlar yıkıp geldim
Demirleri söküp geldim

Hayatımı yıkıp geldim
Siz benim neden kaçtığımı
Nerden bileceksiniz
Gökte yıldız kayar şimdi

Annem beni anar şimdi
Sevdigim var kanar şimdi
Siz benim niye içtiğimi
Nerden bileceksiniz

Bir pınardım kan oldum
Yol kenarı han oldum
Yanıldım ah ziyan oldum
Siz benim neden sustuğumu

Nerden bileceksiniz
Ben ardımda yaş bıraktım
Ağlayan bir eş bıraktım
Sol yanımı boş bıraktım

Siz benim kime küstüğümü
Nerden bileceksiniz

Kaynak: Ahmet Kaya
Yöre: -

Notasi: Nerden Bileceksiniz



Söyleyen : Ahmet Kaya


Nerden Bileceksiniz dinle


Ahmet Kaya tarafından dinlediğimiz Nerden Bileceksiniz video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Nerden Bileceksiniz isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ahmet Kaya klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: