12 Kasım 2008 Çarşamba

Nazına Ölüyorum izle

Nazına Ölüyorum Şarkı Sözleri


Kal gitme kal, o gidişin kor bana
Bak halime ver elini ver bana

Gel yanıma sarıl yeniden
Ne çok özledim seni ben
Tükenen ümitlerimi
Yeniden taşır yeniden

Yana yana buraları dolaşıyorum
Yapayanlız geceleri avutuyorum
Sakın ola bu aşkı harcama
Delice seviyorum nazına ölüyorum

Dur birdaha düşün, birdaha birdaha bak bana
Dur yalvarıyorum, nazı bırak dur dön bana

Gel yanıma sarıl yeniden
Ne çok özledim seni ben
Tükenen ümitlerimi
Yeniden taşır yeniden

Yana yana buraları dolaşıyorum
Yapayanlız geceleri avutuyorum
Sakın ola bu aşkı harcama
Delice seviyorum nazına ölüyorum

Söyleyen : Çelik


Nazına Ölüyorum dinle


Çelik tarafından dinlediğimiz Nazına Ölüyorum video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Nazına Ölüyorum isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Çelik klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: