1 Kasım 2008 Cumartesi

Nasıl Ayrılacağız izle

Nasıl Ayrılacağız Şarkı Sözleri


Neler yaşadım şu kısa hayatımda
Sen benim tek hatıramsın
Hiçbir zaman doymadım sana, doyamam
Bin yıl daha yaşasam da
Günlerden sen, aylardan sen
Yıllar zaten sensin

Nasıl ayrılacağız biz seninle
Ömrüm bin yıl olsa da doyamam sana
Ellerin ellerimde olsun daima
Beni sen uğurla son yolculuğuma

En kırmızısından bir karanfil olsun
Aç perdeleri kalbim ışıkla dolsun
Gözlerim gözlerinin içinde kalsın lütfen

Söyle karanlığa, söyle şarkımızı
Ben hiç kıyamam gözyaşlarına
Melekler ağlar mı hiç bebeğim

Yasla başını, yasla göğsüme lütfen, lütfen
Yolumuz ayrılmadan, günlerimiz dolmadan
Kader bizi ayırmadan sarıl biriciğim

Öyle hüzünlü bakma kar tanesi
Bu defa götüremem yanımda seni
Aklım sende kalır sakın ağlama
İyi geceler der gibi uğurla beni


Söyleyen : Kayahan


Nasıl Ayrılacağız dinle


Kayahan tarafından dinlediğimiz Nasıl Ayrılacağız video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Nasıl Ayrılacağız isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Kayahan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: