8 Kasım 2008 Cumartesi

Mavilim izle

Mavilim Şarkı Sözleri


Sabah oldu mumları söndürdüm

Yine benim uykumu öldürdün

Yağdı yağdı üstüme hatıralar

Sabah oldu gözleri mavilim

Uyan artık sevgili zalimim

Seni sevdim sen bana düşman mısın

Ooo mavilim

Aşk yolu sahilim

Eşin yok cihanda

Aşığım ben sana

Hiç unutma

Arada bir hatırla

Sevişmelerimizi ah sevgilim

Beni sakın unutma

Hiç unutma arada bir hatırla

Eski resimlerime bak sevgilim

Beni sakın unutma

Sevgili zalimim

Gözleri mavilim

Seni sevdim sen bana düşman mısın



Söyleyen : Nilüfer


Mavilim dinle


Nilüfer tarafından dinlediğimiz Mavilim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Mavilim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Nilüfer klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: