1 Kasım 2008 Cumartesi

Lay La Lay Lalay izle

Lay La Lay Lalay Şarkı Sözleri


Kaç kurtul bakalım aşkımdan istediğin yere git
Kimle konuşsan kime dokunsan beni bulacaksın
Yatağına yattığın an düşüncelerin beni çağıracak
Uykuya daldığında rüyaların bana uyanacak

Aşk bir yarış aramızda ödül mutluluk
Hiç farketmez sen yada ben kazanmalıyız

Lay lalay la lay ben güneş sen ay annemde seviniyor
Ha hahay ha hay gerçek bir prens dizlerimde uyuyor x2

Hem öğretmenim hem öğrencinim akıllınım delinim
Kalbine açan kırmızı gül benim senin tek ilacın benim
Çok acı çekip belli etmedim düşmana dosta
Her gecem düğün her gün ilk günüm aşkımın gözü kara

Aşk bir yarış aramızda ödül mutluluk
Hiç farketmez sen yada ben kazanmalıyız

Lay lalay la lay ben güneş sen ay annemde seviniyor
Ha hahay ha hay gerçek bir prens dizlerimde uyuyor x2


Söyleyen : Gülben Ergen


Lay La Lay Lalay dinle


Gülben Ergen tarafından dinlediğimiz Lay La Lay Lalay video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Lay La Lay Lalay isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Gülben Ergen klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: