11 Kasım 2008 Salı

Kavur Balıkları izle

Kavur Balıkları Şarkı Sözleri


İndim dereye taş bulamadım
Kendime göre eş bulamadım
Aman melekem kavur balıkları
Akşama getireceğim kabadayıları
Aman neresinden, neresinden
Yandım neresinden, neresinden
Tuttum karının eteğinden
Tuttum karının memesinden
Aman melekem kavur balıkları
Aman melekem kavur balıkları
Akşama getireceğim kabadayıları
Akşama getireceğim kabadayıları
Aman melekem kavur balıkları
Aman melekem kavur balıklan
Akşama getireceğim kabadayıları
Akşama getireceğim kabadayıları



Söyleyen : İbrahim Tatlıses


Kavur Balıkları dinle


İbrahim Tatlıses tarafından dinlediğimiz Kavur Balıkları video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Kavur Balıkları isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla İbrahim Tatlıses klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: