6 Kasım 2008 Perşembe

Kalbime Gömerim O Zaman izle

Kalbime Gömerim O Zaman Şarkı Sözleri


Sonunda bitti galiba görüyorum içimde can çekişlerini
Duyuyorum sözlerin çok acıtıyor ölüyorum.keşke baştan
Söyleseydin gidiyorum nasılsa koymaz sana biliyorum kalbime
Gömerim ozaman unutupta silerim ozaman alt tarafı aşk buda
İşte vazgeçilmezmisin aman sananeki ağlıyorsan deli gibi
İstiyorsan hala seni seviyorsam sanane anlamıyorsam






Gökçe kırgız



Söyleyen : Gökçe Kırgız


Kalbime Gömerim O Zaman dinle


Gökçe Kırgız tarafından dinlediğimiz Kalbime Gömerim O Zaman video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Kalbime Gömerim O Zaman isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Gökçe Kırgız klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: