1 Kasım 2008 Cumartesi

Çiçeğim izle

Çiçeğim Şarkı Sözleri


Pencereden bakarken gördüm o çiçeğimi
Nebilirdim bukadar onu seveceğimi
Bana öyle geldiki seçtim en iyisini
Seçe seçe seçmişim sivri dikenlisini
Çiçiçi çiçeğim çiçeğimde çiçeğim
Başka çiçek tanımam ben seni
Kız seni hep seni gül seni
Gel gel gel gel oy oy oy oy
Hep seni seveceğim

Aradığımı sordum dediler bu kendisi
Herkese dikensizi banada dikenlisi
Ellerde çürümesin benim koynumda solsun
Dikenine rağzıyım yeterki benim olsun
Çiçiçi çiçeğim çiçeğimde çiçeğim
Başka çiçek tanımam ben seni
Kız seni hep seni gül seni
Gel gel gel gel oy oy oy oy
Hep seni seveceğim

Birazcık gülümsersen yanına geleceğim
Benim niyetim ciddi senlen evleneceğim
Baktımki çiçeğimden ne*** ne bişey
Gene düştü hızıra köşede iki şişe
Çiçiçi çiçeğim çiçeğimde çiçeğim
Başka çiçek tanımam ben seni
Kız seni hep seni gül seni
Gel gel gel gel oy oy oy oy
Hep seni seveceğim

Uzattım ellerimi elimi tutsun diye
Zannettimki allah tan bana büyük hediye
Tam benim oldu derken onuda eller aldı
Koklamadan gidersem gözüm arkada kalır
Çiçiçi çiçeğim çiçeğimde çiçeğim
Başka çiçek tanımam ben seni
Kız seni hep seni gül seni
Gel gel gel gel oy oy oy oy

Çiçiçi çiçeğim çiçeğimde çiçeğim
Başka çiçek tanımam ben seni
Kız seni hep seni ben seni kız seni
Vay seni vay seni seveceğim


Söyleyen : Hızır Acil


Çiçeğim dinle


Hızır Acil tarafından dinlediğimiz Çiçeğim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Çiçeğim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hızır Acil klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: