21 Kasım 2008 Cuma

Güneye Giderken izle

Güneye Giderken Şarkı Sözleri


Zefir radyoları varya
Briket duvarlarda
Sesini duydum onlarda
Sarındım akçora gömleğime

Uyu dedim uyudum,
Devam et dedi muavin

Solda güneş yükseliyordu
Güneye giderken
Solda güneş yükseliyordu
Güneye giderken

Sararmış tütün tarlası
İlerde beyaz yaşmaklı
Al basmadan giysileriyle
Kadınlar çalışıyorlar
Yüce dağlar ilerde mor
En yükseği en önce gördü

Küçük bir çocuk yeni uyanmış gözleri mahmur
Muavin de çocuktu fakat uykusuzdu, bağırırken:

Bir köy var çok uzakta
Beyazdan minaresi
Kırmızı damlı evleriyle
Köymüzdür varmasakta
Yanımda oturan belli ki oradan
Bana biraz yandan baksada



Söyleyen : Bulutsuzluk Özlemi


Güneye Giderken dinle


Bulutsuzluk Özlemi tarafından dinlediğimiz Güneye Giderken video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Güneye Giderken isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Bulutsuzluk Özlemi klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: