12 Kasım 2008 Çarşamba

Gel De izle

Gel De Şarkı Sözleri


Seni her halinle seviyorum
Biraz umut, biraz acı
Sorunu kendimde arıyorum
Beni kırık dökük bırakalı

Gel, gel de canım acısın
Bu aşkın hayaline kimler acısın
Sev, sev ki içim acısın
Yeter ki bu yaptığın kalbe yarasın

Sonumuzun ne olacağına kim karar verecek
Ya da gözümdeki yaşları kim eliyle silecek
Bana yaşattığın anları sormadım ki sana
Ya da senin gibi kalbimi atmadım bir kenara

Bebeğim aşksız yapamıyorum inan
Deli gönül sana alışalı
Kapımı açtım sonuna kadar gönül
Ya içeri gir, ya dışarı



Söyleyen : Serdar Ortaç


Gel De dinle


Serdar Ortaç tarafından dinlediğimiz Gel De video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Gel De isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Serdar Ortaç klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: