26 Kasım 2008 Çarşamba

Fırtınam izle

Fırtınam Şarkı Sözleri


Çoban oldum gidiyorum
Yapayalnız bu diyardan
Kırbacın' vurma yüzüme
Düşünür halim zor aah
Düşünür halim zor aah

Kar'ın oldum eriyorum
Güneş olma yamacımda
Irmağın olurum senin
Sularım önünde durma

Yolum uzun
Gör güzelim
Vakit doldu ben gideyim
Küçük yaşta ağlar oldum
Fırtınamsın benim
Sen estikçe ben titrerim

Çoban oldum gidiyorum
Yapayalnız bu diyardan
Kırbacın' vurma yüzüme
Düşünür halim zor aah
Düşünür halim zor aah

Kar'ın oldum eriyorum
Güneş olma yamacımda
Irmağın olurum senin
Sularım önünde durma
Sularım önünde durma

Yolum uzun gör güzelim
Vakit doldu ben gideyim
Küçük yaşta ağlar oldum
Fırtınamsın benim
Sen estikçe ben titrerim

Yolum uzun gör güzelim
Vakit doldu ben gideyim
Küçük yaşta ağlar oldum
Fırtınamsın benim
Sen estikçe ben titrerim



Söyleyen : Hayko Cepkin


Fırtınam dinle


Hayko Cepkin tarafından dinlediğimiz Fırtınam video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Fırtınam isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hayko Cepkin klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: