10 Kasım 2008 Pazartesi

Evlilik Sandalı izle

Evlilik Sandalı Şarkı Sözleri


Bügün olmazsa yarin olur diye
Erteledim düslerimi bir yalanci gülüse
Razi oldum iste dahasi varmi
Terketmedim sevdigimi bir yalanci gülüse
Bir yalanci gülüse

Yildizlari indir bu gece gözlerine
Utandirir beni gölgeler ask oyunu neyime

Ben inanirim sen inanmasanda
Askin safligina
Hayat uzun kötü seyleri sakin
Getirme aklina

Ben inanirim sen inanmasanda
Askin safligina
Yaramazlik yok binmeden
Evlilik sandalina


Söyleyen : Hande Yener


Evlilik Sandalı dinle


Hande Yener tarafından dinlediğimiz Evlilik Sandalı video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Evlilik Sandalı isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hande Yener klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: