24 Kasım 2008 Pazartesi

Erkek Güzeli izle

Erkek Güzeli Şarkı Sözleri


Gözlerim gözlerine kitlenirdoyamam seyretmelere seniözledim
Bir kaç saat fazla geliryağızım yiğidim erkek güzeligel de
Eğ, eğ şu asi başınıkaçırma gel şu olgun yaşınıanladım
Korkunu telaşınıgörünce çakmak çakmak yeşilleriniseni
Pamuklara sarmalar sararımne bedel isterim ne hesap
Sorarımne sitemle güzel kalbini yorarımsakınma tatlı
Dillerinigözlerim gözlerine kitlenirdoyamam seyretmelere
Seniözledim bir kaç saat fazla geliryağızım yiğidim erkek
Güzeligel de eğ, eğ şu asi başınıkaçırma gel şu olgun
Yaşınıanladım korkunu telaşınıgörünce çakmak çakmak
Yeşilleriniben yazdım ben bozdumkaç sevdayı gezdimaşkın
Aslını sezdimhadi gel al sonuna kadarsonuna kadar, sonuna
Kadar al al sarmalar sararımne bedel isterim ne hesap
Sorarımne sitemle güzel kalbini yorarımsakınma tatlı
Dilleriniseni pamuklara sarmalar sararımne bedel isterim ne
Hesap sorarım



Söyleyen : Sezen Aksu


Erkek Güzeli dinle


Sezen Aksu tarafından dinlediğimiz Erkek Güzeli video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Erkek Güzeli isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sezen Aksu klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: