9 Kasım 2008 Pazar

Dünya Dünya izle

Dünya Dünya Şarkı Sözleri


Gecenin Köründe Pirelerim Kaçtı
Yaktım Bi Sigara Beni Açtı
Oturup Balkona Düşündüm Alemi
Aklım Ruhum Şaştı
Dünya Dünya Kendimden Önce
Seni Düşündüm Dün Bütün Gece

Vosvosun Camı Paramparça Sakın Dedim Hırsıza
Teybi Al Ama Kasetler Kalsın
Ambalajlar Senin Olsun Ruhlar Bize Kalsın

Şarkılar Lazım Bize Herzaman Lazım
Çözmek İçin Dünyayı Birlikte Söylemek Lazım
Ulaşılmaz Derler Bekli Minicik Hayallere
Kimler Neler Demişti Geçip Giden Günlerde

Bu Yarışa Bi Araba Lazım Bulmalıyız Baba
Bi Güzel Olmalı Akşamlar
Seyislikten Usandık Joker Olmalı Baba
Bi Güzel Olmalı Akşamlar

Söz : Erhan Güleryüz
Müzik : Erhan Güleryüz



Söyleyen : Ayna


Dünya Dünya dinle


Ayna tarafından dinlediğimiz Dünya Dünya video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Dünya Dünya isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ayna klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: