7 Kasım 2008 Cuma

Canım Sevgilim izle

Canım Sevgilim Şarkı Sözleri


Beni durduramazsın , ben aşk dolu ırmağım ) 2

Damarlarından geçip , kalbine akacağım ) 2

Kemer olup saracağım ince belini
Tarak olup çözeceğim saçın telini
Kadeh olup öpeceğim dudaklarını

Benim bütün derdim sensin canım sevgilim ) 2

Tanrı birbirimizi , sevmek için yaratmış ) 2

Aşka yalan diyorsun , aşkı allah yaratmış ) 2

Seni sevmek bir günahsa , bin günah olsun
Aşkın beni öldürsede , canın sağolsun
Vazgeçemem artık senden haberin olsun

Benim bütün derdim sensin canım sevgilim ) 3



Söyleyen : Baha


Canım Sevgilim dinle


Baha tarafından dinlediğimiz Canım Sevgilim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Canım Sevgilim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Baha klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: