6 Kasım 2008 Perşembe

Cancağızım izle

Cancağızım Şarkı Sözleri



Kesemem yolunu gitmek istersen
Engeli ancak kendi önüme koyarım
Gerekirse yaramı saklar susarım
Unutma ben senden öncede yalnızdım

Saklı sevginle ümitlendim durdum
Yoksa ben hayatımda hiç yokmuydum
Esrarengizlikti bu sürüp gitti
Ben belirsizlikten yandım yoruldum

Bir ses ver bir konuş
Anlat kendini sıkılmadan
Göster sendeki yerimi
Beni yıkmadan

Bir dene nolursun cancağızım
Yaşamam için bu bana lazım
Bir dene nolursun cancağızım
Yaşamam için bana sen lazım

Saklı sevginle ümitlendim durdum
Yoksa ben hayatımda hiç yokmuydum
Esrarengizlikti bu sürüp gitti
Ben belirsizlikten yandım yoruldum

Bir ses ver bir konuş
Anlat kendini sıkılmadan
Göster sendeki yerimi
Beni yıkmadan

Bir dene nolursun cancağızım
Yaşamam için bu bana lazım
Bir dene nolursun cancağızım
Yaşamam için bana sen lazım





Söyleyen : Cenk Eren


Cancağızım dinle


Cenk Eren tarafından dinlediğimiz Cancağızım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Cancağızım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Cenk Eren klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: