11 Kasım 2008 Salı

Bu Gece izle

Bu Gece Şarkı Sözleri




Al beni, götür kanatlarında bu geceuçurup diyar diyar sev
Beni sevilmediğim kadarunuttur yalnız yaşadığım her geceyi
Öyle gelgör beni, bulup karanlıklarda sar birazki doğmasın
Sabahlar, al sevgim hiç vermediğim kadarunuttur yalnız
Yaşadığım her geceyi öyle gel, gelsev, iste yeminler ederim
Aşkabelki bir daha hiç tutulmazlarinanmasan bile gel
İnandığım ne var ne yoksahiç vermediğim kadaral beni, götür
Kanatlarında bu geceuçurup diyar diyar sev beni
Sevilmediğim kadarunuttur yalnız yaşadığım her geceyi öyle
Gel bu gece .sev, iste yeminler ederim aşkabelki bir daha
Hiç tutulmazlarinanmasan bile gel, inandığım ne var ne
Yoksahiç vermediğim kadaral beni, götür kanatlarında bu
Geceuçurup diyar diyar sev beni sevilmediğim kadarunuttur
Yalnız yaşadığım her geceyi öyle gel bu gece




Söyleyen : Sezen Aksu


Bu Gece dinle


Sezen Aksu tarafından dinlediğimiz Bu Gece video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bu Gece isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sezen Aksu klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: