28 Kasım 2008 Cuma

Bize Aşk Lazım izle

Bize Aşk Lazım Şarkı Sözleri


Seni çok sevmiştim göz bebeğim neden gittin
Sensiz olamam bunu sende ögrendim
Yanlız kaldım ben tek başıma buralarda
Sense yabancı kollarda uzaklarda

Halimi sorma nede yanıma gel
Sensiz bekledigim sadeceecel
Her gece ağlıyor bu gözlerim
Tek başıma yine ölümlerdeyim

Oysa ne güzel başlamıştı her şey
Tanışmamız mucize gibi bir şey
O ilk günümüz rüya gibi idi
Senle olmak benim için herşeydi

Anılar aklımdam çıkmaz lar
Gözümün önünde o bakışlar
Senle geçen bütün günlerim
An ve an gönlüme işlerim

Ömrüm senin yoluna kurban olsun
Yeter ki senin canın sağ olsun
Mutluluk kapından ayrılmasın
Acılar senden uzak kalsın

Zavallı yüregim kan ağlar içim sızlar
Nerelerdesin bu can seni sayıklar
Ölmeden son defa kavuşayım sana
Ne olur dön bana görmeden kıyamam bu cana

Birtek kurşun çaredir bu acıya
Rabbin sen bu kulunu bagışla
Bedenim çürürken bu kara toprakta
Ruhum seni bekleyecek buralarda

Bırakın beni şimdi yanlız başıma
Gelmedi yarim son defa karşıma
Yorgun istemem bu son yatagımda
Toprak işlesin senin boşluguna



Söyleyen :


Bize Aşk Lazım dinle


tarafından dinlediğimiz Bize Aşk Lazım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bize Aşk Lazım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: