3 Kasım 2008 Pazartesi

Bir Dua Gibi izle

Bir Dua Gibi Şarkı Sözleri


Sende de iz kaldı mı bu talihsiz hikayeden
Dayanıyor mu kapılarına anılar aniden
Göğsünü sıkıştırıyor mu zaman zaman
Hiç faydası yok bilsen de gitti giden

Geçilmiyor acıdan dünya yanıyor görüyorsun
Kendi acına gömülmekten mahcup oluyorsun
Günden kovsan geceden giriyor bıçak gibi hasret

Gel, gel ne olur gittiğin yerden
Hayat çok sert, çekilmiyor sensiz
Gel, gel ne olur gittiğin yerden
Hayat çok sert, katlanmak zor sensiz

Bir dua gibi adını tekrarlıyorum
Ateşe verdim ömrümü yakıyorum
Bir dua gibi adını tekrarlıyorum
Ateşe verdim ömrümü yakıyorum

Söz-müzik: sezen aksu



Söyleyen : Ferhat Göçer


Bir Dua Gibi dinle


Ferhat Göçer tarafından dinlediğimiz Bir Dua Gibi video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bir Dua Gibi isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ferhat Göçer klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: