7 Kasım 2008 Cuma

Bir Anda Sevmiştim izle

Bir Anda Sevmiştim Şarkı Sözleri



Nereye kadar gider bilmem
Sana hiçbir şey için söz veremem aşkım
Birgün gelir bu aşk biter
Yaşanan onca anı vurur seni birer birer

Ne başı var nede sonu
Kendini kandırma elbet kapanır bu defter
En başından söylemiştim
Benle oyun olmaz demiştim ama dinlemedin

Zaten bir anda sevmiştim seni
Çok geçmez unuturum
Beni deliler gibi sevecek aşık
Bu aralar bulurum

Nereye kadar gider bilmem
Sana hiçbir şey için söz veremem aşkım
Birgün gelir bu aşk biter
Yaşanan onca anı vurur seni birer birer

Ne başı var nede sonu
Kendini kandırma elbet kapanır bu defter
En başından söylemiştim
Benle oyun olmaz demiştim ama dinlemedin

Zaten bir anda sevmiştim seni
Çok geçmez unuturum
Beni deliler gibi sevecek aşık
Bu aralar bulurum





Söyleyen : Demet Akalın


Bir Anda Sevmiştim dinle


Demet Akalın tarafından dinlediğimiz Bir Anda Sevmiştim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bir Anda Sevmiştim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Demet Akalın klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: