28 Kasım 2008 Cuma

Benim Yerime De Sev izle

Benim Yerime De Sev Şarkı Sözleri


Begonvil boy vermiştir şimdi
Yasemen basmıştır şimdi bodrum u
Kokusu geldi rüzgarın
Bir kelebek öptü boynumu

Sen şimdi gerdanını maviye
Göğsünü bir yelkenliye
Gönlünü ilk önüne çıkan yaz seferine baglamışsındır
Vurunca dibine sakız rakısının
Birazda ağlamışsındır

Benim yerime de sev
Bekletme hayatı
Bu kadarına razıysan yaşa gitsin
Kaç kişiyi savunan sevdayı

Gözüme ilk damlası düştü
Gelecek son baharın
Yeni bir sayfanın öncüsü
Bakalım ne hediyesi zamanın

Sen şimdi gerdanını maviye
Göğsünü bir yelkenliye
Gönlünü ilk önüne çıkan yaz seferine baglamışsındır
Vurunca dibine sakiz rakısının
Birazda ağlamışsındır

Benim yerime de sev
Bekletme hayatı
Bu kadarına razıysan yaşa gitsin
Kaç kişiyi savunan sevdayı


Söyleyen : Sibel Can


Benim Yerime De Sev dinle


Sibel Can tarafından dinlediğimiz Benim Yerime De Sev video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Benim Yerime De Sev isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sibel Can klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: