15 Kasım 2008 Cumartesi

Ben İnsan Değil Miyim izle

Ben İnsan Değil Miyim Şarkı Sözleri


Ben insan değil miyim
Ben kulun değil miyim
Tanrım dünyaya beni sen attın
Çile çektirdin derman arattın
Madem unutacaktın beni neden yarattın
Bende mutlu olmak istemez miydim
Şu yalancı dünyada
Yüce adalet böyle olur mu
Tanrı kulunu hiç unutur mu
Bende gülmek isterim
Bende sevmek isterim
Önce ne verdin sonra ne aldın
Onun peşinde neden ağlattın
Beni sen kullarına oyuncak mı yarattın
Bende mutlu olmak istemez miydim
Şu yalancı dünyada
Yüce adalet böyle olur mu
Tanrı kulunu hiç unutur mu



Söyleyen : İbrahim Tatlıses


Ben İnsan Değil Miyim dinle


İbrahim Tatlıses tarafından dinlediğimiz Ben İnsan Değil Miyim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ben İnsan Değil Miyim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla İbrahim Tatlıses klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: