12 Kasım 2008 Çarşamba

Ben Hüsrana Komşuyum izle

Ben Hüsrana Komşuyum Şarkı Sözleri


1.Bölüm

Benim sermayem çift el (+) çift göz, karamsardan varan harbi
Doğru söz, acılarımsa köz
Ah benim bu sisli yollarım, vay benim körpe ellerim, kara
Saçlı başım, dara düştü yarım
Bazen bıktım, aslen yıkıldım ve daldım derinlere sığdan
Yıldım, beni toplasan 30 şirin yıldım
Sabreden dervişin muradına vardım. bitmez kaderin uzun yolu
Gidilemez tek binekle
İçine sinmiş korkak çocuğu ileri doğru itekle, burada
Beklemekle sanma kalıcısın ya pekte
Bak kaç milyar insanın yaşam bayrağı direkte!… bu ses benim
Dinle!…dinle!…dinle
Uygunsuzca gidişlerin yolunu kesen haydut benim
Bildiklerimden eminim, yaptıklarıma kefilim
Gidenlerime vedayım, gelenlerime mihirim

Nakarat

Denedim olmadı, çabalarımın sonu nihayete varamadı ben
Hüsrana komşuyum, yolları gözler meczubum. uykum kaçtı
İflasın eşiğine battı, bu suçsuz gözlerime hesabım ağırdır
Vardır şerrim de velakin kalanım hayırdır

2. Bölüm

Bilmelisin yolunu bulman çok basit ve bedava, yapmamalısın
Bunu dava, sana dostum diyenler var ya alayı hava, en sert
Tekerlekler bile bir gün kaçırır hava, gel yanaş!… yaşım
Kaç? hmmm yolun azını gitmişsin
Tecrübe demek kalpte kalan izdir yanılma, çok bildimlik
Yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın, yok derdimlik yaparsan dert
Görünce saparsın, elindeki ölümlüara, ev, mülk, ta ki vücut
Rabb cömertliğinde asla koymamıştır hudut, can yakmak
Pahasına mı icadoldu barut
Ben gülüp selam ederken simaları nemrut. ben bu uğurda çok
Yoruldum olsa zor da içim rahat, ruhum buruk, yüzüm sanık
Görsen hor da durum ortamızda, herşey açık meydanda, kaç
Kişi felci tattı iyi ve kötü arası ceyeyanında



Söyleyen : Sagopa Kajmer


Ben Hüsrana Komşuyum dinle


Sagopa Kajmer tarafından dinlediğimiz Ben Hüsrana Komşuyum video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ben Hüsrana Komşuyum isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Sagopa Kajmer klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: