3 Kasım 2008 Pazartesi

Ben Hala Seninim izle

Ben Hala Seninim Şarkı Sözleri


Belki sende yarım kaldın
Görmeyecek kadar karışıksın
Bu aşkı her fırlatıp attığında
Hayat geri verdi seni bana

Her gece o soğuk dalgalar
Hep aynı kıyıya vurur
Gider aynı gel-gitle

Bu yüzden
Ben hala, bak hala
Ben hala, bak seninim, seninim
Ben hala, bak hala
Ben hala, bak seninim, seninim

Belki sende yarım kaldın
Bilemeyecek kadar kayıtsızsın
Zorlama ne olur deseydim hepsi boşuna
İyi şanslar dilerdim sana

Bu yüzden
Ben hala, bak hala
Ben hala, bak seninim, seninim
Ben hala, bak hala
Ben hala, bak seninim, seninim

Bu yüzden
Ben hala, bak hala
Ben hala, bak seninim, seninim
Ne varsa, ne yoksa
Aşka dair gel al hepsini
Herşeyi
Herşeyi
Herşeyi



Söyleyen : Kreş


Ben Hala Seninim dinle


Kreş tarafından dinlediğimiz Ben Hala Seninim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ben Hala Seninim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Kreş klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: