28 Kasım 2008 Cuma

Çat Çat izle

Çat Çat Şarkı Sözleri


Cat cat

Bir kere sevdim, gönül verdim diye kölen mi oldum sandın

Her işine geleni yaparken sen beni hiç yoktan saydın

Ne desem olmuyor

Sözümü takmıyor

Her işine geleni yapıyor

Yüzüme bakmıyor

Sözümü tutmuyor

Her önüne gelene çatıyor

Çat çat çatlatıyor o beni

Çat çat çat çat çatlatıyor o beni

Çat çat çatlatıyor o beni

Çatir çatir çat

(Çatlatiyor o beni)

Bir kere baktım, hayatımı yaktım nasıl böyle bir hata
Yaptım

Çok yüz verdim üstüme çıktın yeter artık ben bıktım



Söyleyen : Davut Güloğlu


Çat Çat dinle


Davut Güloğlu tarafından dinlediğimiz Çat Çat video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Çat Çat isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Davut Güloğlu klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: