9 Kasım 2008 Pazar

Araba izle

Araba Şarkı Sözleri


Top kimlerde bekler sağlam bekler ne mıc
Ayben de kafiyeler sapır sapır dökülür
Bu dilden hayır gelmezki bitmiş pilden
Mikrofon bana emanet kimden yerden geçtim
Geçmem serden kaçmak isteyeceksin
Ama nerden benim Adım ayben
Korkun benden geriye dönen yok
Gidilen yerden maval okumak isteyen yokki
Senden sonra gelecek dertler
Benden dökülen yaraları topla
Yerden yediğin goller fazla
Birden eksikleri toparlarsın
İçten değil bu söylediklerim
Ben içten bayram değil
Neden öptü enişten



Söyleyen : Ayben


Araba dinle


Ayben tarafından dinlediğimiz Araba video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Araba isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ayben klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: