1 Kasım 2008 Cumartesi

Ara Beni Lütfen izle

Ara Beni Lütfen Şarkı Sözleri


Belki haberin yok, herşeyi duydun
Belki yüzün yok, perişan oldun
Belki de şarjın bitti
Ya da biz bittik
Ara beni lütfen

Sesini duymalıyım, masal anlatsan da
Hikayen ödülleri toparlasa da

Seni çok sevmiş olsam da, unut beni lütfen
Sana çok kızmış olsam da, ara beni lütfen

Umduğum dağlara karlar mı yağdı
İçinde bu kadar öfke mi vardı
Ben demiştim demeyi, ezberledim gitmeyi
İnsan sevdiğine böyle yapar mı

Bil ki sebebim çok, beni kaybettin
Artık duvarlarım cebimde değil

Seni çok sevmiş olsam da, unut beni lütfen
Sana çok kızmış olsam da, ara beni lütfen

Umduğum dağlara karlar mı yağdı
İçinde bu kadar öfke mi vardı
Ben demiştim demeyi, ezberledim gitmeyi
İnsan sevdiğine böyle yapar mı


Söyleyen : Kenan Doğulu


Ara Beni Lütfen dinle


Kenan Doğulu tarafından dinlediğimiz Ara Beni Lütfen video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ara Beni Lütfen isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Kenan Doğulu klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: