7 Kasım 2008 Cuma

Aman izle

Aman Şarkı Sözleri


Tüm dünyanın yükü bende olsa
Bugün aşkım beni bıraksa
Kalbimi bin defa daha kırsa
Yeniden yeniden düşüp kalksam
Yeniden canımı kırsa
Bildiğim doğrular yalan olsa
Ah yalan olsa

Can bu can benim can
Yapılacak tek şey
Aman unut herşeyi
Aman salla dertleri
Aman nasıl olursa yeni bir gün doğacak . bak gör sen
Aman unut herşeyi
Aman salla dertleri
Aman tatlı düşünüp herşey güzel olacak . bak görsen
A A aaaaaa

Artık dünyamda değilsin
Umrumda hiç değilsin
Üzülmem boş konulara
Anlamsız anılara
Ne olmuş seni sevdiysem
Bak yeniden doğdum ben
Seni çok sevmiştim ben
Canımdan çok sevdim ben

Yeniden canımı kırsa
Bildiğim doğrular yalan olsa
Ah yalan olsa
Yeniden canımı kırsa
Bildiğim doğrular yalan olsa
Ah yalan olsa

Can bu can benim can
Yapılacak tek şey
Aman unut herşeyi
Aman salla dertleri
Aman nasıl olursa yeni bir gün doğacak . bak gör sen
Aman unut herseyi
Aman salla dertleri
Aman nasıl tatlı düşünüp her şey güzel olacak bak gör sen

Aman, aman, aman, aman, aman, aman

Can bu can benim can
Yapılacak tek şey
Aman unut herşeyi
Aman salla dertleri
Aman nasıl olursa yeni bir gün doğcak . bak gör sen
Aman unut herşyi
Aman salla dertleri
Aman tatlı düşünüp herşey güzel olacak .bak gör sen



Söyleyen : Eylem


Aman dinle


Eylem tarafından dinlediğimiz Aman video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Aman isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Eylem klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: