4 Kasım 2008 Salı

Ağlamanın Faydası Yok izle

Ağlamanın Faydası Yok Şarkı Sözleri


Özlem ay
Bunu ummazdim senden
Nasil göz yumdun
Beni terk ederken

2Kere nakarat
Aglamanin faydasi yok
Sensizlik bana cok zor
Yasamanin faydasi yok

Özlem ay
Nasilda beni caresiz biraktin
Beni biraz olsun hicmi sevmedin ahhhh

Selcuk
Beni dünyada yanliz biraktin
Beni bu hallere sensin

Bas, özlem ay
Sende yalanci ciktin
Anladimki sende vefasizsin

2Kere nakarat
Aglamanin faydasi yok
Sensizlik bana cok zor
Yasamanin faydasi yok

Özlem ay
Nasilda beni caresiz biraktin
Beni biraz olsun hicmi sevmedin

Nakarat selcuk
Beni dünyada yanliz biraktin
Beni bu hallere getiren sensin

Siir özlem ay
Ask sevipte terk etmek degil
Ömür boyu sevmek icin
Gülü üzmemek icin degil
Hatirlamak icin
Menfat icin degil
Ugrunda ölmek icindir ask
Sen ask nedir bilirmisin
Bilemessin
Cünkü bilseydin seni sevdigim kadar
En az sende beni severdin
Ugrunda agladigim kadar
Hic olmassa bir damlacik yas dökerdin

Siir selcuk
Ne diyeyim bebegim
Demekki yollarimiz buraya kadarmis
Demek kaderimiz böyle yazilmis
Sunu bil sevdigim
Seni sevdim hemde deliler gibi sevdim
Sevecegim hasretinden yok olsam bile
Sen bir baskasinin olsan bile
Seni her gecen gün daha cok sevecegim daha cok
Sevecegim


Söyleyen : Selçuk Şahin


Ağlamanın Faydası Yok dinle


Selçuk Şahin tarafından dinlediğimiz Ağlamanın Faydası Yok video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ağlamanın Faydası Yok isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Selçuk Şahin klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: